80 відгуків
+380 (95) 230-02-87
Рекламна агенція "Profit Media"

Портрет сучасного інтернет-підприємця

Портрет сучасного інтернет-підприємця
​ Аналітики Prom.ua на підставі даних Всеукраїнського торгового центру в інтернеті опублікували результати досліджень, що допомагають дізнатися власників бізнесу в сфері e-commerce в обличчя.
В інтернеті найбільше продають кияни, дніпропетровці і харків'яни, а у Львівській, Полтавській та Київській областях інтернет-підприємців найменше
Чоловіків в електронній комерції майже вдвічі більше, ніж жінок
Бізнес в інтернеті здебільшого дуже молодий — близько 42% підприємців почали розвиватися в e-commerce не більше року тому.
Покупців-«жайворонків» набагато менше, ніж покупців-«сов»: більша частина покупок в інтернеті здійснюється з 12:00 до 18:00
Найбільше інтернет-підприємців працюють у секторах B2B і B2C
Найкраще в інтернеті продаються одяг, взуття та аксесуари
За даними дослідження Prom.ua середній чек в інтернет-магазинах сегмента SMB (Small & Medium business) залежить від категорії товарів і коливається від 100 до 500-600 грн.
ТОП-5 найбільш продаваних категорій товарів за даними Prom.ua:
1. Одяг, взуття, аксесуари – 734,9 тис. замовлень (середній чек: 400 грн.); 2. Товари для дому – 237 тис. замовлень (середній чек: 200 грн.); 3. Техніка і електроніка – 209 тис. замовлень (середній чек: 200 грн.); 4. Спорт, розваги, хобі – 148 тис. замовлень (середній чек: 300 грн.); 5. Краса і здоров'я – 128,6 тис. замовлень (середній чек: 300 грн.)
Рейтинг популярності у покупців категорій товарів складений за кількістю замовлень за рік (з 12 вересня 2013 р. по 12 вересня 2014 р.).
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner