80 відгуків
+380 (95) 230-02-87
Рекламна агенція "Profit Media"

Контекстна реклама в Google

від 7 500 /послуга

  • Послуга
Контекстна реклама в Google
Контекстна реклама в GoogleПослуга
від 7 500 /послуга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Контекстна реклама – це використання текстових рекламних блоків, «прив'язаних» до певних слів або фраз. Такі слова і фрази називаються ключовими. Оголошення контекстної реклами найяскравіше видно в результатах пошуку пошукових систем – ці блоки зазвичай розміщуються над результатами пошуку та/або збоку від запропонованого списку ресурсів. Ключовою фразою або словом в даному випадку є пошуковий запит користувача. Що входить в цю суму? 1. Створення від п'яти груп оголошень, оголошення повинні вести на товарні позиції, або на групи з однотипними товарами 2. Добір цільових ключових слів, беруться часто запитувані запити. 3. Підбір мінус слів, вони потрібні для того, щоб Вашу рекламу не бачили ті, хто в ній не зацікавлений, і не витрачали Ваші гроші. 4. Супровід та оптимізація Вашої рекламної кампанії протягом її роботи. 5. Відповіді на Ваші запитання та звіти. Якщо Вам необхідно налаштувати більше п'яти груп оголошень, ви можете доплатити за 150 грн./група. При великих замовленнях діють індивідуальні знижки! Якщо Ви хочете спланувати свій бюджет на контекстну рекламу і отримати комерційну пропозицію, заповніть просту форму тут: Застосування Використання пошукових систем для розміщення контекстної реклами обумовлено тим, що, по-перше, більше 80% користувачів використовують їх для пошуку необхідної інформації і, по-друге, третина даних запитів є комерційними запитами. Таким чином, реклама звертається до користувача, спочатку настроєний зробити покупку товарів або послуг, що робить контекстну рекламу досить ефективною. Поза пошукових систем контекстна реклама розміщується у відповідності з тематикою сайту або вмістом сторінки. Також рекламодавець може цілеспрямовано вибрати веб-ресурси для показу своєї реклами. Основні переваги контекстної реклами – це її спрямованість на цільову аудиторію і можливість регулювати рекламний бюджет. Цільові групи Рекламодавець може точно задавати цільові групи для показу реклами. Один з інструментів – геотаргетинг, що дозволяє визначати необхідний регіон дії рекламної компанії. Налаштування географічних регіонів включає кілька рівнів: країни, області, міста. Геотаргетинг особливо зручний для молодого бізнесу, що має обмежену сферу дії, або для покупця, який хоче знайти необхідні товари і послуги на максимально близькій відстані від себе. Спрямованість контекстної реклами на цільову аудиторію, обумовлену ключовими словами пошуку, дозволяє добитися ефекту ненав'язливості. Комерційні пропозиції виступають в ролі додаткової корисної інформації, співзвучна інтересам самого користувача, і сприймаються їм набагато більш лояльно порівняно зі звичайними методами реклами. Контролювання бюджету Контекстна реклама має кілька переваг з погляду економного витрачання рекламних засобів. По-перше, вона виключає «зайвий» трафік (відвідувачів), так характерний для масової реклами, і дозволяє витрачати на кампанію лише необхідні кошти. Другим засобом економії є оплата виключно переходів (кліків) по посиланнях, а не всієї маси показів. Таким чином, рекламодавець платить виключно за цільовим користувача, який зацікавився рекламою компанії. Гнучкість Завдяки своїй вузькій спрямованості і можливості регулювати вартість рекламної кампанії в цілому, так і ціну за одного покупця (один клік), контекстна реклама має максимальний ефект при мінімальних витратах на кампанію. Ці фактори разом з простим і зручним інтерфейсом управління своїми рекламними кампаніями робить контекстну рекламу потужним засобом просування та розкрутки веб-ресурсу.
Характеристики
Користувацькі характеристики
Тип послугиКонтекстна реклама
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 7 500 /послуга

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner